رزمندگان جوان

رزمندگان جوان
به عشق حسین (ع) دفاع همچنان باقی است ...

به نقل از خبرگزاری امنیتی وابسته به شرکت سوفوس، بر اساس یافته‌های شرکت "فون پی پلاس"، 1391 شماره موبایلی که در بریتانیا نادانسته ورژن تروجان بازیهای رایجی همچون "پرنده‌های خشمگین"، "طناب را ببر" و "اساسینز کرید" را برای گوشی‌های اندرویدی خود دانلود کرده بودند، به عنوان هدف مورد سوء استفاده کلاهبرداران قرار گرفتند.
 
هر بار که این کاربران بی‌گناه یکی از این بازی‌ها را اجرا می‌کرده‌اند، به طور خودکار 3 پیامک با نرخ پریمیوم 15 پوندی فرستاده می‌شده است و در صورتی که کاربر این بازی مشکل آفرین را حذف نمی‌کرد، هزینه‌ها همین طور افزایش می‌یافت.

بر طبق گزارش فون پی پلاس هدف این کلاهبرداری تنها گوشی‌های هوشمند در بریتانیا نبوده‌اند، بلکه در 18 کشور در کل جهان نیز چنین مواردی مشاهده شده است.

بر اساس تخمین‌ها 14 میلیون دانلود از این افزار مخرب در کل دنیا صورت گرفته است.

شرکت A1 اگریگیتور اجرا کننده سیستم نرخ پریمیومی است که این ویروس مخرب از آن به صورت تقلبی برای پرداخت هزینه صاحبان گوشی‌های هوشمند، استفاده کرده است.
 
علاوه برجریمه 50هزار پوندی، این شرکت بنا بر دستورات قضایی موظف است که هزینه‌های مصرف کنندگان را طی سه ماه قبل از ماه می (چه شکایت کرده باشند و چه شکایت نکرده باشند) پرداخت کند.



کارشناسان شرکت امنیت آی‌تی Sophos گرایش زیادی به بهره گیری از ویروس های مخرب به جای نرم افزارهای جعلی اندرویدی برای به دست آوردن پول از طریق سامانه‌های پیامک گران قیمت و یا کسب اجازه برای نصب کدهای مخرب بیشتر مشاهده کرده اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:, ] [ 16:59 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]
درباره سايت

اگر بندبند استخوان‌هایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار برند، اگر زنده زنده در شعله‏‌هاى آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوى دیدگانمان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم ...
آخرين مطالب
شهادت نامه
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 449
بازدید کل : 15726
تعداد مطالب : 165
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1